Gazetki promocyjne to sukces
Przeczytany: 1010 razy
Dodany: 2012-09-26 15:15:59 Prawie każda duża sieć sklepów, wypuszcza cykliczne gazetki promocyjne, które zawierają artykuły w atrakcyjnych cenach. Dzięki takiemu zabiegowi, wiele klientek kusi się na przyjście do jakiegoś sklepu czy drogerii. I tak, to właśnie drogerie wiodą prym w promocjach. Dzieje się tak dlatego, iż wiodącym produktem są tam kosmetyki. Tak więc te najdroższe są często przeceniane, aby zwiększyć ich sprzedaż. Oprócz kosmetyków można często odnaleźć perfumy i wody toaletowe, których ceny również nie należą do najniższych. Z uwagi na fakt, iż są one częstym prezentem kupowanym na różne okazje, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, są umieszczane w takich gazetkach. Co ciekawe, perfumy mają bardo dobrze rozwiniętą reklamę. Stąd nie dziwi nikogo reklama, gdzie występują modelki i modele w różnego rodzaju emocjonalnych sytuacjach. Dotyczy to również samych flakoników perfum, które tworzone są tak, aby jak najbardziej trafić w gusta kobiecie i odzwierciedlić dany zapach. Są one również coraz częściej reklamowane przez znane osoby: piosenkarki, aktorki czy sportowców. Tak więc, takie zabiegi sprawiają, iż widząc przecenioną perfumę, chcemy ją mieć, ponieważ kojarzy się ona z pozytywnymi emocjami z reklamy. Dodatkowo, gazetka to ciekawa propozycja dla wszystkich tych, którzy "polują" na ciekawe okazje. Istnieje spora liczba kobiet, które czekają na swoje produkty i kupują je tylko i wyłącznie wtedy, gdy nadarzy się przecena.
Trzeba także przyznać, iż gazetki promocyjne działają dość agresywnie na klienta. Są roznoszone do skrzynek pocztowych lub są pozostawiane na wycieraczkach pod drzwiami. Istnieje także wersja dla internautów w Internecie. Zabieg taki zmusza ludzi, do przejrzenia oferty, co często prowadzi do pojawienia się chęci kupienia produktów, których byśmy bez nich nie zakupili. Trzeba przyznać, że stały się one swego rodzaju hobby dla niektórych osób, które czerpią niemałą radość z czekania na różne oferty. Należy jednak uważnie przyjrzeć się potencjalnej promocji, która nie zawsze jest korzystna. Niestety takie sytuacje zdarzają się bardzo często, stąd potrzeba dużego rozeznania i doświadczenia, aby wybierać prawdziwe "perełki". Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby odnaleźć swój ulubiony zapach perfum w drogerii i czekać na nadarzającą się okazję, która może spać jak grom z jasnego nieba. W końcu każdy z nas wart jest zapachu jedynego w swoim rodzaju.
Wysłane 2012-09-26 15:15:59 przez gegol
promocje
gazetki
reklama
Artykuły powiązane z powyższym
Jedną z popularniejszych form emisji reklam na Facebooku wykorzystywanych przez e-sklepy jest CPC, czyli cost per click (płać za kliknięcie). Płacimy wówczas za to, że ktoś kliknie w naszą reklamę w nadziei, że znajdzie się po chwili w sklepie. Według analiz Catvertisera średnio 24 procent klikających nie dociera jednak na stronę, do aplikacji lub nie udaje im się polubić fan page’a. Po co więc płacić za kliknięcia skoro można już inwestować jedynie w efektywne przejścia na stronę do aplikacji, czy polubienia profilu? Dostępne jest to w modelu CPA, czyli cost per action!
|
Dzisiaj reklama to podstawa i wie to każdy przedsiębiorca. Zaplanowanie odpowiedniego budżetu na reklamę to jedno, a wybór jej odpowiedniej formy to drugie. Jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy? Jakie mamy możliwości? Oto krótki przegląd.
|
Na samym wstępie trzeba zauważyć, że dziś nie sposób tak naprawdę ustalić początkowego momentu wynalezienia szkła. Zapewne najszybciej właściwości szkła dostrzegli ludzie, mieszkający w pobliżu wulkanów, gdzie występowało ono w swojej naturalnej postaci w rozmaitych kolorach i rodzajach, nie przetworzone przez człowieka, ale przez naturę.
|
|