targi targi hotele o¶rodki
   targi wystawy
 
Organizatorzy imprez
Targi, wystawy

» Architektury i budownictwa
»   Edukacyjne
»   Ekonomiczne
»   Gastronomiczne
»   Informatyczne
»   Książki
»   Maszyn i urządzeń
»   Medyczne
»   Motoryzacyjne
»   Odzieżowo tekstylne
»   Produkcji
»   Rolnicze
»   Sportowe
»   Turystyczne
»   Usług
»   Inne

Dodaj informację o nadchodzących targach

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twoją ofertę w tym miejscu

polecamy ciekawe



 
 

Gdańsk i Gdynia wspólnie na targach przemysłu spotkań IMEX

Przeczytany: 833 razy
Dodany: 2013-05-29 13:40:44
Aktualizowano: 2013-05-29 13:54:26

W dniach 21-23 maja 2013r. we Frankfurcie, Gdańsk i Gdynia wystawiły się wspólnie na międzynarodowych targach turystyki motywacyjnej, spotkań biznesowych i wydarzeń IMEX.

Targi IMEX to jedna z najważniejszych imprez targowych w Europie. Bierze w niej udział ponad 3 tysięcy wystawców i około 4 tysięcy hosted buyerów z całego świata. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia Gdańsk i Hala Widowiskowo Rozrywkowa Gdynia dzieliły powierzchnię wystawienniczą na stoisku zorganizowanym przez Gdańsk Convention Bureau/GOT.



Podczas IMEX, GCB po raz kolejny promowało członków Gdańskiej Organizacji Turystycznej, przedsiębiorców działających w sektorze przemysłu spotkań oraz przede wszystkim Gdańsk i Region jako atrakcyjną destynację konferencyjną. Według Anny Górskiej, Prezes GCB/GOT model wspólnego udziału w targach: oferta = destynacja +  obiekt konferencyjny czy hotel, jest bardzo dobra i sprawdza się. Formułę taką zastosował też w tym roku m.in. Poznań (Poznań Convention Bureau + Targi Poznańskie) oraz Kraków (Kraków Convention Bureau + Centrum Kongresowe ICE). "Żałuję, że z naszego regionu był to jedynie jeden partner. Pytano nas nawet o konkretne trójmiejskie hotele oraz Sopot, których tym razem zabrakło" - dodaje Anna Górska.

Podczas wydarzenia przedstawiciele GCB odbyli kilkadziesiąt spotkań z firmami eventowymi, PCO, DMC oraz stowarzyszeniami potencjalnie zainteresowanymi organizacją eventu w Gdańsku i Regionie. Ze strony gości najczęściej padały pytania o dostępność komunikacyjną miasta, obiekty konferencyjne (zarówno dedykowane mniejszym jak i większym eventom) oraz ofertę incentive. Część gości, która odwiedziła stand przygotowany przez GCB nie miała wcześniej okazji odwiedzić Gdańska (czy Polski w ogóle), ci którzy byli zapamiętali Gdańsk jako miasto niezwykle atrakcyjne dla turystów.

W trakcie targów firma Mazurkas Travel uzyskała certyfikat rekomendacji GCB dla PCO (Profesjonalnych Organizatorów Kongresów) co oznacza dla GCB nowego, rzetelnego partnera, a dla Mazurkas Travel możliwość z korzystania z kontaktów biznesowych GCB.

Oprócz standardowych materiałów promocyjnych (ulotki, foldery) członków GOT, PCO, hotelarzy oraz tradycyjnych już okularów przeciwsłonecznych jako gadżetów reklamowych (tym razem w kolorze czerwonym) na stoisku GCB można było zrobić sobie zdjęcie m.in. z PGE Arena oraz Dworem Artusa za pomocą rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality przygotowanej przez firmę CTAdventure z Gdyni) oraz skorzystać z poczęstunku składającego się z tradycyjnych polskich produktów.

Powszechny jest pogląd, że targi stają się coraz mniej popularnym narzędziem marketingowym. Zdaniem Anny Górskiej ludzie zawsze będą chcieli się spotykać oraz poszukiwać kontaktu twarzą w twarz, dlatego targi nie zginą, ale na pewno zmienią swoją formułę. Zamiast tradycyjnego wystawiania się, czyli stania za ladą i czekania na klientów, zmienią formułę na bardziej warsztatową. Będą bardziej spersonalizowane, dopasowane do  konkretnych potrzeb, regionalne. Dobrym przykładem są targi dedykowane regionowi Państw Bałtyckich CONVENE w Wilnie oparte na tzw. programie hosted buyers, które choć mniejsze również oferują wyselekcjonowanych wystawców jak i klientów z tego samego obszaru. Prezes Anna Górska została ostatnio Ambasadorem targów CONVENE, a GCB aktywnie uczestniczyło w ich pierwszej edycji.


O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.

Wysłane 2013-05-29 13:40:44 przez M-S-M
turystyka biznesowa Targi IMEX Gdańsk Convention Bureau
Artykuły powiązane z powyższym
Brak pokrewnych artykułów
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ TARGI | HOTELE / OŚRODKI | KONTAKT | ARTYKUŁY