Producenci i projektanci upominków, importerzy oraz osoby szukające prezentów na różne okazje spotkają się na premierowej edycji targów Gift Show Poland 2015. Wydarzenie skupiające branżę upominkową odbędzie się w dniach 22-24 maja br., w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Przez trzy dni na stoiskach zagranicznych i polskich wystawców zaprezentowane zostaną liczne artykuły promocyjne, gadżety reklamowe czy też pomysłowe prezenty okolicznościowe.
- Targi Gift Show Poland tworzymy z myślą o potrzebach osób, które zajmują się upominkami i produktami reklamowymi zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej. Jest to platforma łącząca producentów, projektantów, sprzedawców z klientami poszukującymi ciekawych gadżetów i prezentów na potrzeby firm czy też osobistych uroczystości. Rynek upominków prężnie się rozwija, o czym będzie można przekonać się podczas targów, oglądając wiele pomysłowych artykułów promocyjnych. Atutem imprezy jest również możliwość nawiązywania w trakcie trzech dni międzynarodowych kontaktów biznesowych - mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, współorganizatora targów Gift Show Poland.
Firmowe i prywatne prezenty
Do Warszawy na Gift Show Poland przyjadą producenci z Polski i zagranicy. Oferta targów obejmie, propozycje prezentów dla klientów, partnerów biznesowych, designerskie akcesoria dla młodzieży, gadżety marketingowe jak również upominki na różne okazje m.in. urodziny, imieniny, śluby, święta czy parapetówki. Na stoiskach znajdą się artykuły biurowe, produkty reklamowe, souveniry i pamiątki, opakowania, dekoracje świąteczne, biżuteria, mała elektronika, zabawki, upominki dla dzieci, akcesoria podróżnicze, sprzęt sportowy oraz wiele innych pomysłów na prezent.
Upominki dla każdego
Targi Gift Show Poland przeznaczone są zarówno dla przedstawicieli branży upominkowej, jak również klientów indywidualnych, zainteresowanych nowościami i poszukujących inspiracji na prezenty. Wśród zwiedzających znajdą się importerzy i dystrybutorzy z branży, przedstawiciele agencji reklamowych, hurtownicy oraz właściciele sklepów z upominkami, gadżetami, zabawkami i artykułami dla dzieci. Nie zabraknie również osób decyzyjnych z działów zakupów firm, działów marketingu, organizatorów eventów bądź imprez targowych.
Więcej informacji na temat Gift Show Poland znajduje się na stronie www.giftshow.pl.
***
Pol-Chin Consulting to firma w sposób kompleksowy dostarczająca usługi dla biznesu polsko-chińskiego. Jest organizatorem wielu cyklicznych imprez, np. corocznych „Obchodów Chińskiego Nowego Roku” organizowanych wspólnie z Ministerstwem Kultury ChRL oraz Ambasadą ChRL w Polsce, konferencji oraz targów - m.in. China Expo Poland i Auto Expo Parts&Service. Ponadto zapewnia obsługę turystyczną chińskich delegacji przyjeżdżających do Europy oraz polskich misji handlowo-targowych do Chin. W ofercie firmy jest też konsulting dla przedsiębiorców zainteresowanych biznesem polsko-chińskim, działalność edukacyjna w zakresie nauczania języka chińskiego (placówka – Chińska Szkoła w Warszawie), działalność wydawnicza (m.in. poprzez portal informacyjny www.plchinese.com), a także usługi cateringowe (sieć restauracji China Town).
Międzynarodowe Targi Polska to operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska - zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe.
Międzynarodowe Targi Polska jest także organizatorem i współorganizatorem kilku projektów targowych, tj. Targi Produktów Tradycyjnych i Regionalnych Regionalia, Targi Agroturystyka, Motor Sport & Tuning, Gift Show Poland.