Imprezy dla firm
Przeczytany: 1106 razy
Dodany: 2015-03-17 09:25:48 Aktualizowano: 2015-03-17 09:35:14 Organizacja imprezy firmowej kilka lat temu wyglądała bardzo prosto. Wystarczyło zarezerwować określoną liczbę stolików w restauracji, hotelu, pensjonacie i zapewnić catering oraz muzykę dla uczestników. Obecnie tego typu eventy dla firm są organizowane coraz rzadziej. Firmy chcą dać swoim pracownikom motywacyjnego kopa poprzez organizowanie imprezy dla firm w wyszukanych i niebanalnych miejscach. Często są to imprezy w plenerze, gdzie organizowane są obozy przetrwania mające za zadanie poprawić i utrwalić relacje pomiędzy pracownikami.
Imprezy dla firm to jednak nie tylko integracja zespołu, ale również wiele innego rodzaju eventów, mam na myśli głównie:
- Prezentacje nowych produktów organizowane w ekskluzywnych wnętrzach znanych klubów
- Happeningi firmowe
- Ogłoszenie wyników konkursów wraz z rozdaniem nagród
- Gale charytatywne
Organizacja każdej z wyżej wymienionych imprez jest bardzo dużym wyzwaniem logistycznym, ponieważ należy zadbać i skoordynować wiele elementów typu catering, muzyka, prezenter lub osoba, która poprowadzi przyjęcie. Nie można zapominać o nagłośnieniu i efektach świetlno-wizualnych. Należy zapewnić gościom wiele atrakcji, które będą interesujące i najlepiej efektowne.
W Warszawie jest kilka miejsc, które nadają się do organizacji ekskluzywnych imprez firmowych. Jednym z takich miejsc na doskonałe imprezy dla firm jest klub Loft44 z lokalizacją w centrum Warszawy. Poza doskonałą lokalizacją i ogromnymi możliwościami dotyczącymi imprez dla firm pracownicy klubu pomagają w realizacji doskonałej imprezy dla firm, która na pewno pozostanie w pamięci uczestników przez długi czas.
Patrząc na historię klubu oraz na znakomitych gości, którzy organizowali tutaj imprezy dla firm i nie tylko można odnieść wrażenie, że Loft44 to nie tylko miejsce magiczne, ale również bardzo uniwersalne, które nadaje się do organizacji niemal każdego rodzaju imprezy oraz eventu firmowego. Szczególnie jeżeli weźmiemy pod uwagę główne atuty tego miejsca, którego zaletą jest nie tylko doskonała lokalizacja w centrum Warszawy, ale także ogromna powierzchnia i nieograniczone możliwości aranżacyjne.
Wysłane 2015-03-17 09:25:48 przez M-S-M
hotele na konferencje
hotele na imprezy
sale na imprezy
imprezy dla firm
hotele
Artykuły powiązane z powyższym
Nie bez powodu rolety cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Tradycyjne karnisze pod względem funkcjonalności pozostają daleko w tyle i ustępują miejsca nad oknami swoim następcom.
|
Prawie 110 wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje swoje oferty dla hotelarstwa na rozpoczynających się 5 października IV Międzynarodowych Targach Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Będzie to okazja, by w jednym miejscu i czasie zapoznać się z najnowszymi propozycjami produktów i usług w zakresie wyposażenia i wystroju wnętrz, tekstyliów i galanterii hotelowej, housekeepingu, rozwiązań informatycznych czy infrastruktury rekreacyjnej, SPA & Wellness.
|
Wyposażenie audiowizualne hotelu i restauracji, szeroki wybór mebli, innowacyjne systemy podłogowe, personalizowane kosmetyki i galanteria hotelowa czy najnowsze oprogramowania - to tylko niektóre z propozycji blisko 100 wystawców, którzy zaprezentują swoją ofertę podczas Targów WorldHotel 2011. Nie zabraknie nowości produktowych, atrakcyjnych rabatów oraz bezpłatnych konsultacji ekspertów, a także specjalistycznych konferencji i szkoleń dla branży hotelarskiej. IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.worldhotel.pl/rejestracja.
|
|