W opinii 53% Polaków rodzime firmy powinny współpracować z chińskimi przedsiębiorstwami - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na rzecz MT Polska, organizatora targów China Expo Poland 2012. Wśród zwolenników polsko-chińskich relacji biznesowych 39% jest zdania, że współpraca z Chinami to możliwość przyciągnięcia do Polski dużych inwestycji i stworzenia nowych miejsc pracy. Badanie pokazuje też, że chińskie produkty cieszą się dużą popularnością - do ich nabywania przyznaje się 74% Polaków. Zdecydowanie najwięcej respondentów deklaruje, że najczęściej kupują wyprodukowane w Chinach odzież i obuwie – takiej odpowiedzi udzieliło 60% osób. Chińskich towarów nie zabraknie podczas targów China Expo Poland organizowanych w dniach 20-22 września w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przez trzy dni ponad 200 chińskich producentów i eksporterów z wielu branż zaprezentuje polskim przedsiębiorcom tysiące produktów.
|