targi targi hotele o¶rodki
   targi wystawy
 
Organizatorzy imprez
Targi, wystawy

» Architektury i budownictwa
»   Edukacyjne
»   Ekonomiczne
»   Gastronomiczne
»   Informatyczne
»   Książki
»   Maszyn i urządzeń
»   Medyczne
»   Motoryzacyjne
»   Odzieżowo tekstylne
»   Produkcji
»   Rolnicze
»   Sportowe
»   Turystyczne
»   Usług
»   Inne

Dodaj informację o nadchodzących targach

Organizatorzy imprez:

»   Agencje artystyczne
»   Agencje hostess
»   Artyści
»   Catering
»   Dekoracje
»   Fotografia / wideofilmowanie
»   Imprezy dla dzieci
»   Imprezy integracyjne
»   Imprezy okolicznościowe
»   Imprezy plenerowe
»   Imprezy sezonowe
»   Imprezy towarzyszące
»   Miejsca imprez, spotkań
»   Obsługa techniczna
»   Ochrona i bezpieczeństwo imprez
»   Oprawa muzyczna imprez
»   Organizacja bankietów
»   Organizacja imprez masowych
»   Organizacja konferencji
»   Organizacja szkoleń
»   Organizacja targów
»   Organizacja wesel
»   Przebrania
»   Spotkania firmowe
»   Tłumaczenia
»   Touroperator
»   Wyposażenie spotkań, imprez
»   Inne

Dodaj Twoją ofertę w tym miejscu

polecamy ciekawe



 
 

Jaka reklama dla firmy?

Przeczytany: 1338 razy
Dodany: 2014-08-08 12:56:15
Aktualizowano: 2014-08-11 07:24:10

Dzisiaj reklama to podstawa i wie to każdy przedsiębiorca. Zaplanowanie odpowiedniego budżetu na reklamę to jedno, a wybór jej odpowiedniej formy to drugie. Jaką formę reklamy wybrać dla swojej firmy? Jakie mamy możliwości? Oto krótki przegląd.

 

Reklama tradycyjna

Świat idzie do przodu, ale nie wszystko się zmienia. Jak się okazuje tradycyjna reklama cały czas wiedzie prym i, wbrew temu, co niektórzy sądzą, ma ogromny wpływ na sprzedaż. Jedną z najpopularniejszych i przede wszystkim najtańszych form reklamy są ulotki. Koszt ich wydrukowania i dystrybucji jest niewielki, w porównaniu np. z reklamą w mediach. Cały czas duże znaczenie odgrywa reklama w formie billboardów. Dlaczego? Tego typu wielkoformatowe wydruki są ulokowane najczęściej przy często uczęszczanych trasach i od razu przykuwają uwagę. W dzisiejszych czasach stają się nawet czymś więcej niż zwykłą reklamą. Dzięki nieograniczonym możliwością, mogą one przybierać różne formy, dzięki czemu jeszcze bardziej zachwycają. W przypadku dużych firm bardzo dobrą inwestycja mogą okazać się reklamy na samochodzie. Szczególnie dotyczy to tych przedsiębiorców, którzy są stale w trasie. Taka mobilna reklama może przynieść nieoczekiwane korzyści, a jej koszt jest stosunkowo niski. Im więcej samochodów służbowych, tym lepiej. Co powinno znaleźć się na takiej reklamie? Na pewno duże logo firmy lub jej nazwa. Ciągle bardzo dużą rolę w sprzedaży odgrywają różnego rodzaju gadżety reklamowe. Oczywiście z biegiem czasu zmienia się ich format, chociaż prym nadal wiodą kubki, długopisy, pendrive i smyczki. Zasada jest jedna - powinny one być jak najbardziej praktyczne, aby ten, kto dostanie taką rzecz, nie wyrzucił jej od razu do kosza.

Reklama w mediach

Reklama w mediach to wydatek większego rzędu, ale jakże skuteczny. Oczywiście ważne jest to, aby dobrać media do rodzaju branży. Do wyboru mamy telewizję, prasę, radio oraz Internet. Najtańszą formą reklamy jest ta ostatnia i daje bardzo wiele możliwości. Jeżeli posiadamy własną stronę internetową, warto zadbać o to, aby była ona odpowiednio zoptymalizowana i wypozycjonowania. Nie może zabraknąć nas również w mediach społecznościowych – profil firmy na Facebooku to podstawa. W przypadku prasy, bardzo dużą rolę odgrywa nie tylko samo wydawnictwo, ale przede wszystkim projekt reklamy. Jeżeli chodzi o reklamę w telewizji to jest to zdecydowanie najdroższa pozycja na naszej liście. Tutaj niezmiernie ważny jest scenariusz reklamy, który wiele zależy również od branży, w której się obracamy.

Wysłane 2014-08-08 12:56:15 przez M-S-M
WP reklama
Artykuły powiązane z powyższym
Jakie są zalety konta oszczędnościowego? To pytanie można rozumieć w dwojaki sposób i udzielić na niego dwóch odpowiedzi, o całkowicie innym podłożu. Jakkolwiek by nie patrzeć na kwestie oszczędności, to zdecydowanie lepiej jest je posiadać, bowiem to daje poczucie bezpieczeństwa i możliwość systematycznego ich powiększania. Nie trzeba posiadać ogromnego kapitału, opiewającego na steki tysięcy złotych, by skutecznie nim operować i go pomnażać. Długotrwałe oszczędzanie to klucz do wzbogacania się.
Konferencje w Lublinie
Wysłano 2015-10-15 13:06:09
Zorganizowanie udanej konferencji stanowi niemałe wyzwanie i przypomina nieco układanie puzzli. Całość zyska odpowiedni kształt tylko wtedy, kiedy absolutnie wszystkie elementy zostaną uwzględnione i połączone z innymi. Z drugiej strony, organizowanie konferencji świadczy o prestiżu firmy oraz o jej możliwościach, jest więc niezwykle istotnym elementem budowania wizerunku firmy w oczach kontrahentów, pracowników praz konkurencji.
Wyjazd na wakacje
Wysłano 2015-07-02 10:24:38
Okres letni to czas wakacji i urlopów. Wiele osób w tym czasie planuje podróż, chociaż nie zawsze łatwo jest zdecydować o tym, gdzie opłaca się wyjechać. Z pewnością warto poznać kilka sposobów na tani przejazd wakacyjny - najlepszym wyborem okazują się busy, które dojeżdzają z adresu na adres! To doskonały wybór dla podróżników.
  STRONA GŁÓWNA | DODAJ TARGI | HOTELE / OŚRODKI | KONTAKT | ARTYKUŁY